PDA

View Full Version : Gullible



Beardo
10-24-2009, 03:06 AM
Try saying Gullible really slowly. It sounds like orange.
Reply

Login/Register to hide ads. Scroll down for more posts
Afg
10-24-2009, 03:09 AM
Hmm, is this a trick? How does it sound like orange, even if it is said slowly?
Reply

Beardo
10-24-2009, 03:11 AM
Originally Posted by Afg
Hmm, is this a trick? How does it sound like orange, even if it is said slowly?
Let a few more people respond, and then I'll teach you guys how this works. >_> Let's see if someone can crack the code.
Reply

Afg
10-24-2009, 03:14 AM
Alright, it will be interesting :)
Reply

Welcome, Guest!
Hey there! Looks like you're enjoying the discussion, but you're not signed up for an account.

When you create an account, you can participate in the discussions and share your thoughts. You also get notifications, here and via email, whenever new posts are made. And you can like posts and make new friends.
Sign Up
Ibn Abi Ahmed
10-24-2009, 03:22 AM
Lol, I was gullible enough to fall for it :-\ Niice one!
Reply

alcurad
10-24-2009, 03:25 AM
hah, been there, done that :mmokay:
Reply

Afg
10-24-2009, 03:26 AM
Originally Posted by Maalik
Lol, I was gullible enough to fall for it :-\ Niice one!
:mmokay: I should have known.

Ha too bad brother Rashad, your trick is out :)
Reply

Muslim Woman
10-24-2009, 03:53 AM
:sl:

Ok , I am also fooled :embarrass :(
Reply

Beardo
10-24-2009, 04:10 AM
lol, anytime there is a joek with gullible in it, you know its a trick.

You know, the word Gullible isn't even in the dictionary?
Reply

Afg
10-24-2009, 05:07 AM
You know, the word Gullible isn't even in the dictionary?
You said it :D

lol, anytime there is a joek with gullible in it, you know its a trick.
Reply

Hayaa
10-24-2009, 05:41 AM
I kept saying it to myself.. and stopped when I read this.


Originally Posted by Maalik
Lol, I was gullible enough to fall for it :-\ Niice one!
:hiding:
Reply

~Raindrop~
10-24-2009, 09:15 AM
lol nice one.
Reply

Fטлку
10-24-2009, 11:20 AM
grrr...I kept repeating it to myself.. <_<
Reply

umm junaid
10-24-2009, 11:49 AM
i still dont understand it :S
Reply

Fטлку
10-24-2009, 11:54 AM
:giggling: Explaining will ruin it. Just keep repeating it...slowly..slowly... You'll get it :p
Reply

IbnAbdulHakim
10-24-2009, 12:20 PM
nice one


and you even tried a second one - it IS in the dictionary !
Reply

Beardo
10-24-2009, 12:51 PM
Originally Posted by Fטлку
:giggling: Explaining will ruin it. Just keep repeating it...slowly..slowly... You'll get it :p
yep. Just try and try again. x]
Originally Posted by IbnAbdulHakim
nice one


and you even tried a second one - it IS in the dictionary !
did you check it? Go to Dictionary.com.
Reply

Fטлку
10-24-2009, 01:13 PM
^ I actually went and searched it! <_<
I feel so stupid!
Reply

Re.TiReD
10-24-2009, 01:41 PM
I didnt even open the thread, just hovered over title with fingy and realised the trick :shade: muahaha I be's smart fishy.
Reply

~Raindrop~
10-24-2009, 02:11 PM
Originally Posted by fטлку
^ i actually went and searched it! <_<
i feel so stupid!

lol lol trust you to do something like that lol
Reply

Beardo
10-24-2009, 03:55 PM
Hehe. LOLIZZLE! ("lolizzle is copyrighted by Rashad Abdullah.)

I got you allll. Mwahaha.

For those who didn't fall for it... I'll think up something. Don't worry. :D
Reply

~Raindrop~
10-24-2009, 04:31 PM
^^you'll have to try harder than this one :D:D:D
Reply

ژاله
10-24-2009, 08:37 PM
whats going on? :hmm:
i dont get it, so i suppose i didnt fall for it,eh?
Reply

~Raindrop~
10-24-2009, 09:00 PM
you have to do as he said.
say it rreeeeeeaaaallllyyyyyyyyyyyy slooooooooowwwwwwwwwwwwllllllllyyyyyyyyyyyyyyy.
:D
Reply

umm junaid
10-24-2009, 10:07 PM
lol i still dont understand i've been sayin it all day aswell lol
Reply

Misz_Muslimah
10-25-2009, 04:02 PM
:lol: Nice one!
Reply

AhmadibnNasroon
10-25-2009, 07:38 PM
rofl, i fell for it (oops, shouldnt have admitted that...oh well)
Reply

~Raindrop~
10-25-2009, 08:07 PM
Originally Posted by umm junaid
lol i still dont understand i've been sayin it all day aswell lol
just keep on at it. it should dawn on you in a bit :D:D:D:D:D:D
Reply

☆ღUmm Uthmanღ☆
10-27-2009, 10:30 AM
^^rofl..........
Reply

Beardo
10-27-2009, 09:05 PM
Originally Posted by aisha
just keep on at it. it should dawn on you in a bit :D:D:D:D:D:D
That's the spirit! ;D
Reply

Mujahideen92
10-27-2009, 09:07 PM
What the heck? I dont get it...
Reply

zakirs
10-27-2009, 09:09 PM
Somebody should be studying for exams :embarrass:embarrass:nervous::nervous:
Reply

Beardo
10-27-2009, 09:10 PM
Originally Posted by Mujahideen92
What the heck? I dont get it...
Keep repeating it brother. Keep repeating it.

Guulliibbleee

Guuullliiiibbbllleeee

Guuuulllliiibbbleeee

It's really ironic, because the word 'gullible' isn't even in the dictionary....
Reply

Nσσя'υℓ Jαииαн
10-27-2009, 09:29 PM
Keep trying dude! :P I didn't fall for it...:D
Reply

~Raindrop~
10-27-2009, 09:45 PM
Originally Posted by Rashad
Keep repeating it brother. Keep repeating it.

Guulliibbleee

Guuullliiiibbbllleeee

Guuuulllliiibbbleeee

It's really ironic, because the word 'gullible' isn't even in the dictionary....
Thats what i keep telling them :hmm: :hmm:
Reply

Fטлку
10-28-2009, 07:11 AM
Originally Posted by Rashad
Keep repeating it brother. Keep repeating it.

Guulliibbleee

Guuullliiiibbbllleeee

Guuuulllliiibbbleeee

It's really ironic, because the word 'gullible' isn't even in the dictionary....
I'm not falling for it a second time... <_< :giggling:
Reply

Ramadhan
10-28-2009, 08:42 AM
Originally Posted by Mujahideen92
What the heck? I dont get it...

Ahhh... but you already got it!

;D
Reply

umm junaid
10-28-2009, 10:06 PM
lol its been quite a while, i still dont get it lol
Reply

~Raindrop~
10-28-2009, 11:06 PM
^^^ awwww, just keep trying...
Reply

☆ღUmm Uthmanღ☆
11-08-2009, 10:18 AM
^^^^loool...
Reply

Caller الداعي
11-08-2009, 10:20 AM
wat!!!!!!????
orange ? ive tried it till ma tongue got tired no luck
Reply

☆ღUmm Uthmanღ☆
11-08-2009, 10:25 AM
OMG!! dont tell me ure Gullible to be trying it!! lolll..keep trying ((no dont!))
Reply

Insaanah
11-08-2009, 10:25 AM
:sl:

I know that everyone will say that I'm a spoilsport and so forth....but a serious question has crept into my head.

In terms of joking in Islam, how far is it allowed to make a fool of someone? I mean there are lots of people here who genuinely and seriously don't get it, and who will still be trying. Did Rasoolullah (sallallahu alaihi wa sallam) ever do that in a joke?

By the way, I am not criticising, this is a genuine question. I have heard that he never lied, even in a joke, but I don't have the reference to prove this. What about making a fool of someone?

:sl:
Reply

Caller الداعي
11-08-2009, 10:40 AM
In terms of joking in Islam, how far is it allowed to make a fool of someone? I mean there are lots of people here who genuinely and seriously don't get it, and who will still be trying. Did Rasoolullah (sallallahu alaihi wa sallam) ever do that in a joke?

this is a good article on joking!!


http://www.ummah.com/islam/taqwapalace/humour.pdf
Reply

Fטлку
11-10-2009, 07:59 AM
bump..
Did you get it, Umm Junaid? :D
Reply

Beardo
02-03-2010, 04:50 AM
I wanted to relive this thread. :D
Reply

Fטлку
04-24-2010, 10:34 AM
:bump1: .
Reply

Ğħαrєєвαħ
04-24-2010, 09:45 PM
lol i fel for it, i jus tried saying it in my mind coz im too tired (or lazy) to say it out loud :)...but anyways.. so yeah :)
Reply

Sawdah
04-24-2010, 11:00 PM
Passed through this thread, you people are evil ! LOL.

lol i fel for it, i jus tried saying it in my mind coz im too tired (or lazy) to say it out loud ...but anyways.. so yeah
I fell for it too. :_

Glad no one saw me say the word gullible slowly, or else they'd think I'm really weird. :|
Reply

Ğħαrєєвαħ
04-24-2010, 11:24 PM
^ lol sis samere :)
Reply

Woodrow
04-25-2010, 12:13 AM
This idiotic frustrating thread must be violating some forum rule, so I can delete it.

We need to make a forum rule that anyone posting gullible jokes be banned for 6 years, 4 months, 3 weeks 4 days, 7 hours 22 minutes and 15 seconds.
Reply

Beardo
04-25-2010, 01:38 AM
Originally Posted by Woodrow
This idiotic frustrating thread must be violating some forum rule, so I can delete it.

We need to make a forum rule that anyone posting gullible jokes be banned for 6 years, 4 months, 3 weeks 4 days, 7 hours 22 minutes and 15 seconds.
Well, I was glad to read the first sentence, understanding that you did fall for the trap.

But the second sentence stopped me dead in my tracks. I believe this thread was created during the time of eHafiz. I really cannot be blamed for the horrible things he's done on this forum now, can I? :X
Reply

Ğħαrєєвαħ
04-25-2010, 01:14 PM
Are you Brothers angry at each other? Sorry
This is only a thread about gullible joking hope you make up Indeed :) and smile that will help! and sorry if ive said anything wrong also for busting in Forgive me
Reply

Woodrow
04-25-2010, 01:46 PM
Originally Posted by Muslim World 12
Are you Brothers angry at each other? Sorry
This is only a thread about gullible joking hope you make up Indeed :) and smile that will help! and sorry if ive said anything wrong also for busting in Forgive me
:sl:

We are very far from angry at each other. Bro Rashad is a very dear Grandson to me. I apologize if you thought I was angry at him.
Reply

Ğħαrєєвαħ
04-25-2010, 01:48 PM
oh sorry, i thought that because you said you will bann him here :"We need to make a forum rule that anyone posting gullible jokes be banned for 6 years, 4 months, 3 weeks 4 days, 7 hours 22 minutes and 15 seconds."..MashaAllaah he really is your grandson? wow beautiful :)...sorry i misunderstood you..Indeed :)
Reply

Woodrow
04-25-2010, 02:39 PM
Originally Posted by Muslim World 12
oh sorry, i thought that because you said you will bann him here :"We need to make a forum rule that anyone posting gullible jokes be banned for 6 years, 4 months, 3 weeks 4 days, 7 hours 22 minutes and 15 seconds."..MashaAllaah he really is your grandson? wow beautiful :)...sorry i misunderstood you..Indeed :)
:sl:


He is my Grandson in Islam, not by blood but I love him as much as I love my blood Grandchildren.
Reply

~Raindrop~
04-25-2010, 02:42 PM
Originally Posted by Rashad
For those who didn't fall for it... I'll think up something. Don't worry. :D
*cough* *cough*
Reply

Ramadhan
04-25-2010, 04:35 PM
I second brother Woodrow's decision to ban whomever post gullible jokes. for ever. That's right folks.

Enough with gullible jokes!
let's bring out some wicked smart jokes!
Reply

Fטлку
04-27-2010, 03:32 PM
Originally Posted by Muslim World 12
Are you Brothers angry at each other? Sorry
This is only a thread about gullible joking hope you make up Indeed :) and smile that will help! and sorry if ive said anything wrong also for busting in Forgive me
You're cute but you shouldn't don't take stuff too seriously or literally ^_^
Reply

~Raindrop~
04-27-2010, 07:21 PM
salam
Just thought I'd let you know of the confusion I caused in my Oola, Thaniya AND Thalitha classes today! :D

I told them that gullible rhymed with orange if read reeeaaaalllyyyyy ssllllloooowwwwlllyyyyyy.
they were at it for ages ;D

Hee hee i felt a bit bad about it afterwards though.

Although I was sorely disappointed that not ONE of them got it! :-\
Reply

Woodrow
04-28-2010, 09:23 AM
Originally Posted by aisha
salam
Just thought I'd let you know of the confusion I caused in my Oola, Thaniya AND Thalitha classes today! :D

I told them that gullible rhymed with orange if read reeeaaaalllyyyyy ssllllloooowwwwlllyyyyyy.
they were at it for ages ;D

Hee hee i felt a bit bad about it afterwards though.

Although I was sorely disappointed that not ONE of them got it! :-\
I think it is because Bro. Rashad made an error. I was told gullible sounds like lemon if you say it very fast.
Reply

~Raindrop~
04-28-2010, 06:20 PM
oh really?

'A mu'min is not stung from the same hole twice'. (not that I fell for it the first time ;D)

Nice try, Grandpa :)

lol after my brother saw your reply i saw him whispering it to himself really fast. Expected, but... :-\
Reply

Muezzin
04-28-2010, 06:23 PM
Originally Posted by Afg
Hmm, is this a trick? How does it sound like orange, even if it is said slowly?
I'll tell you tomorrow.
Reply

tango92
04-28-2010, 06:42 PM
@ mr br woodrow, i knew what you were doing, but i had to try it :exhausted
Reply

Woodrow
04-28-2010, 06:50 PM
Originally Posted by tango92
@ mr br woodrow, i knew what you were doing, but i had to try it :exhausted
Strangely people will try it even knowing it is pure nonsense. Just like people will read this post to it's end anticipating that I will explain why. No matter how much I say that this post is meaningless and has no explanation. People will continue reading it. At this point you already know that this post is not going to offer any useful contribution but you will continue to read it. This post is absolutely useless, I am not going to say anything in it. But, here you are still reading it and the fact is you would read this post to it's end no matter how long I make it. You have now wasted over a minute of time reading this and you know further reading will still be a waste of time. But, here you are still reading.
Reply

Beardo
04-28-2010, 07:01 PM
Originally Posted by Woodrow
Strangely people will try it even knowing it is pure nonsense. Just like people will read this post to it's end anticipating that I will explain why. No matter how much I say that this post is meaningless and has no explanation. People will continue reading it. At this point you already know that this post is not going to offer any useful contribution but you will continue to read it. This post is absolutely useless, I am not going to say anything in it. But, here you are still reading it and the fact is you would read this post to it's end no matter how long I make it. You have now wasted over a minute of time reading this and you know further reading will still be a waste of time. But, here you are still reading.
This can also be seen in real life as well, which is what you were alluding to. People know they are wasting time but will continue to waste time. People will sit hours upon hours watching television or YouTube and in the end will have derived no benefit whatsoever. Yet, they persist in wasting more time into it. It's really pitiful.
Reply

Woodrow
04-28-2010, 07:13 PM
Originally Posted by Rashad
This can also be seen in real life as well, which is what you were alluding to. People know they are wasting time but will continue to waste time. People will sit hours upon hours watching television or YouTube and in the end will have derived no benefit whatsoever. Yet, they persist in wasting more time into it. It's really pitiful.
Sad fact, but TRUE.
Reply

glo
04-28-2010, 07:23 PM
Originally Posted by Woodrow
You have now wasted over a minute of time reading this and you know further reading will still be a waste of time. But, here you are still reading.
Ha!
I never read your post all the way to the end!! :D
Reply

glo
04-29-2010, 05:52 AM
Originally Posted by glo
Ha!
I never read your post all the way to the end!! :D
Actually, I did read Woodrow's post all the way to the end - I simply cheated by posting the last sentence only. :D

I guess the reason is quite simple.
It depends on the person who is speaking (writing). Sometimes is becomes evident quite quickly that a post may not be worth reading to the end ...

But when the poster is generally known to be genuine and informative and knowledgeable and helpful, then it is worth reading every snippet, in the hope of finding a new nugget of wisdom! :)


(Just on this occasion though Woodrow let us down in our quest for wisdom! ;D)
Reply

Hey there! Looks like you're enjoying the discussion, but you're not signed up for an account.

When you create an account, you can participate in the discussions and share your thoughts. You also get notifications, here and via email, whenever new posts are made. And you can like posts and make new friends.
Sign Up

Similar Threads

  1. Replies: 25
    Last Post: 11-20-2011, 08:22 PM
  2. Replies: 42
    Last Post: 04-19-2006, 11:57 AM
HeartHijab.com | Hijab Sale | Pound Shop | UK Wholesale Certified Face Masks, Hand Sanitiser & PPE

IslamicBoard

Experience a richer experience on our mobile app!