PDA

View Full Version : Sad :( the passing of a friend.



Italianguy
12-29-2009, 04:04 PM
Sad News

Please join me in remembering a great icon of the entertainment community. The Pillsbury Doughboy died yesterday of a yeast infection and trauma complications from repeated pokes in the belly. He was 71.

Doughboy was buried in a lightly greased coffin. Dozens of celebrities turned out to pay their respects, including Mrs. Butterworth, Hungry Jack, the
California Raisins, Betty Crocker, the Hostess Twinkies, and Captain Crunch. The grave site was piled high with flours.

Aunt Jemima delivered the eulogy and lovingly described Doughboy as a man who never knew how much he was kneaded. Doughboy rose quickly in
show business, but his later life was filled with turnovers. He was considered a very smart cookie, but wasted much of his dough on half-baked schemes.
Despite being a little flaky at times, he still was a crusty old man and was considered a positive roll model for millions.

Doughboy is survived by his wife Play dough, three children: John Dough, Jane Dough and Dosey Dough, plus they had one in the oven. He is also survived
by his elderly father, Pop tart.

The funeral was held at 3:50 for about 20 minutes.

I hope this made you smile for even a brief second.;D

God be with you, italianguy
Reply

Login/Register to hide ads. Scroll down for more posts
Raaina
12-29-2009, 04:12 PM
LOL,

sucked in. I thought this was a serious post haha. Good one :)
Reply

sister herb
12-29-2009, 04:15 PM
May he... hmmm... rest in peace...

:hmm:
Reply

Italianguy
12-29-2009, 04:15 PM
Originally Posted by mystical_moon
LOL,

sucked in. I thought this was a serious post haha. Good one :)
Sorry, i thought it ws funnt though;D
Reply

Welcome, Guest!
Hey there! Looks like you're enjoying the discussion, but you're not signed up for an account.

When you create an account, you can participate in the discussions and share your thoughts. You also get notifications, here and via email, whenever new posts are made. And you can like posts and make new friends.
Sign Up
Italianguy
12-29-2009, 04:16 PM
Originally Posted by sister harb
May he... hmmm... rest in peace...

:hmm:
Or peices,,,ummm.ummm good;D
Reply

GuestFellow
12-29-2009, 06:39 PM
I thought it was serious for a minute o_o
Reply

Italianguy
12-29-2009, 11:44 PM
Originally Posted by Guestfellow
I thought it was serious for a minute o_o
LOL, really? Everyone has said that;D did you like it?
Reply

GuestFellow
12-29-2009, 11:45 PM
Originally Posted by Italianguy
LOL, really? Everyone has said that;D did you like it?
Yes it made me laugh. :hiding:
Reply

Italianguy
12-29-2009, 11:46 PM
Originally Posted by Guestfellow
Yes it made me laugh. :hiding:
lol, good i'm glad you liked it, ;D

God bless.
Reply

waqas maqsood
12-29-2009, 11:58 PM
Doughboy??? Died of a yeast infection... That's crazy.. Lol
Reply

cat eyes
12-30-2009, 12:01 AM
i thought this was a real story man :exhausted

what are u playing at lol
Reply

Ğħαrєєвαħ
12-30-2009, 12:08 AM
Lol i still am confused, is this true or not-true? hmm
The names are not familiar to myself although i have heard of "Play-dough" and played with it lol ..? hmm
Reply

Woodrow
12-30-2009, 01:14 AM
I am too choked up to reply. I think I remember him well. Wasn't he that pale, chubby kid who was 2 grades ahead of me in High School?

Oh, I just remembered him, he was the school bully when I was a kid. Glad to hear the fat bag of cholesterol finally got shoved into the last oven.
Reply

Italianguy
12-30-2009, 01:22 AM
It's just a joke on food products. The doughboy is he mascot for Pillsbury food products as well as the others mentioned,;D

I repeat this is totaly a joke they are not real people;D

Its hard for me to keep a strait face typing this;D

God bless and enjoy:D
Reply

Italianguy
12-30-2009, 01:23 AM
Originally Posted by cat eyes
i thought this was a real story man :exhausted

what are u playing at lol
LOL, ;D

Everybody thinks this is serious;D;D;D
Reply

Ğħαrєєвαħ
12-30-2009, 04:46 PM
Originally Posted by Woodrow
I am too choked up to reply. I think I remember him well. Wasn't he that pale, chubby kid who was 2 grades ahead of me in High School?

Oh, I just remembered him, he was the school bully when I was a kid. Glad to hear the fat bag of cholesterol finally got shoved into the last oven.
Lol hahaha funny comment LOL;D.. made me laugh more than the story.only coz i thought it was REAL :/
Reply

Hey there! Looks like you're enjoying the discussion, but you're not signed up for an account.

When you create an account, you can participate in the discussions and share your thoughts. You also get notifications, here and via email, whenever new posts are made. And you can like posts and make new friends.
Sign Up

Similar Threads

  1. Replies: 7
    Last Post: 01-16-2012, 11:54 PM
  2. Replies: 19
    Last Post: 12-27-2006, 09:03 AM
  3. Replies: 4
    Last Post: 07-27-2006, 03:18 PM
  4. Replies: 0
    Last Post: 06-10-2006, 12:30 PM
  5. Replies: 10
    Last Post: 01-15-2006, 03:07 AM
HeartHijab.com | Hijab Sale | Pound Shop | UK Wholesale Certified Face Masks, Hand Sanitiser & PPE

IslamicBoard

Experience a richer experience on our mobile app!