new Jimas audio - Yasir Qadhi, Suhaib Hasan, Tawfiq Chowdary

• Thread starter Thread starter ilm.seeker
  • Start date Start date
  • Replies Replies 0
  • Views Views 2K

ilm.seeker

The Servant of Allah
Reaction score
120
Religion
Islam
download here

[FONT=Georgia, Times New Roman, Times, serif] JIMAS
13th International
Conference talks
[/FONT]​
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]All our audio-video products are subsidised and strictly produced for da'wah purposes only.

These talks have all been downgraded in listening quality for the web. You can buy these talks in superb quality on CD from JIMAS.
[/FONT]
[FONT=Georgia, Times New Roman, Times, serif]Improving the Manners of a Muslim[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]
[/FONT][FONT=Georgia, Times New Roman, Times, serif]Making Our Actions Match Our Guidance[/FONT]​
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Welcome and Opening Session by Abu Muntasir[/FONT] [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]13.04 Mb : 56 min[/FONT]

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Keynote Speech by Abu Muntasir[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]14.31 Mb : 61 min[/FONT]

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Issues & Priorities - Vision & Mission by Abu Muntasir, Abu Aaliyah, Usama Hasan[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]14.62 Mb : 66 min[/FONT]

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]A Journey of Worship in 24 Hours by Yasir Qadhi[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]12.55 Mb : 54 min[/FONT]

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Manners Seen by Allah and Felt by People- by Salim Al-Amry[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]14.93 Mb : 64 min

[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Finding Favour with Allah by Upholding the Ties of Kinship by Shaikh Sohaib Hasan[/FONT] [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]14.94 Mb : 64 min[/FONT]

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Differing with Justice - Maintaining Our Grace - by Jaafar Idris[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]16.51 Mb : 71 min[/FONT]

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Restoring the Honour of Women - by Tawfique Chowdhury[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]13.92 Mb : 62 min[/FONT]

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Marital Arts - How to Enjoy a Blessed Life - by Hesham Al Awadi[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]16.70 Mb : 72 min[/FONT]

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Beware! We are on His Majesty's Service - by Mamdouh Mohamed[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]14.43 Mb : 62 min[/FONT] [FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]

Be A Muslim! Your Country Needs You - y Hesham Al Awadi
[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]12.80 Mb : 55 min[/FONT] [FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]

Conclusion & Farewell Advices - from various speakers
[/FONT]
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]18.48 Mb : 79 min

-------------------------------
[/FONT]
[FONT=Times New Roman, Times, serif]Audio [/FONT]​