Finnish language!

• Thread starter Thread starter Samiira
  • Start date Start date
  • Replies Replies 200
  • Views Views 107K
Salam alaykum

Jaa että suomenkielinen osio (mitähän se thread olis suomeksi?). Täälläpä vasta tuleekin olemaan hulinaa kun koko foorumilla taitaa olla vaan muutama suomenkielinen. Mutta ehkä lisää tulee kun on kerta ihan omankielinen paikkakin...

Last edited:
Salam alaykum

Jaa että suomenkielinen osio (mitähän se thread olis suomeksi?). Täälläpä vasta tuleekin olemaan hulinaa kun koko foorumilla taitaa olla vaan muutama suomenkielinen. Mutta ehkä lisää tulee kun on kerta ihan omankielinen paikkakin...

:wa:

En voi puhua suomea , mutta voit ymmärtää minua oikein ?

Kyllähän minä voin. "Ymmärtää minua oikein" kuulostaa tosin hieman jäykältä ilmaisulta mutta ehkä se johtuu siitä käännösohjelmasta, jota olet käyttänyt.

;D

Tämän foorumin systeemi ei näemmä näytä suomalaisia ääkkösiä oikein. Tulee vaan musta ruutu, jossa on kysymysmerkki (vai näenkö vain minä sen niin omalla koneellani?). Ei se minua niin haittaa, mutta jos joku kopioi tästä tekstin ja yrittää kääntää sitä käännösohjelmalla, tulos on yhtä sotkua. Tai kuin yhtä siansaksaa.

Kyll�h�n min� voin. "Ymm�rt�� minua oikein" kuulostaa tosin hieman j�yk�lt� ilmaisulta mutta ehk� se johtuu siit� k��nn�sohjelmasta, jota olet k�ytt�nyt.

Last edited:
Huomauttaisin ettei suomi lukeudu viikinkikieliin vaikka sen kirjaimistoon kuuluukin skandinaavisia kirjaimia kuten ä, ö ja ruotsalainen o.

Suomi kuuluu suomalais-ugrilaisiin kieliin.

smileyrpg014-1.gif