Write a sentence in Tamazight. Let me see if I understand something.Wow, that's so cool!
If you already speak Derija, you'd probably understand most of the Tamazight language. It's quite similar (depending on the dialect).
I am fluent in English, Spanish, French, German and Esperanto, and can hold a coherent conversation in Norwegian, Dutch, and Irish Gaelic.
I have decent knowledge in Turkish, Welsh and if forced to I could probably be able to figure things out with a Portuguese or Swedish speaker, but I wouldn't count these among languages I can speak.
C'est incroyable, comment avez-vous apprend tout ça? Je sais que ma grammaire c'est horrible, mais.... on doit pratique c'est tout ;D;D;D;D
Que es el Esperanto?? suena como algo que viene de España, pero no se de donde viene :statisfie pero cual es tu lengua madre?J'ai beaucoup d'amour pour les langues![]()
I started studying languages as a kid in my spare time, and over the years it turned into an obsession, which lead to me acquiring many languages very quickly.
J'étudiai le français pour 5 ans en lycée, et j'ai conservé presque de las information que mon professeur me a apprend.
Esperato es una lengua artificial que fue creado en Polonia par L.L Zamehoff ser una lengua internacional. Es muy facil apprendar, yo apprendido en 2 semana actualmente. Mia lengua materna es Inglés, mis padres no querían por me apprendar Español, porque pensaron que en America, nosotros deberíamos hablar InglésQue es el Esperanto?? suena como algo que viene de España, pero no se de donde viene :statisfie pero cual es tu lengua madre?![]()
Esperato es una lengua artificial que fue creado en Polonia par L.L Zamehoff ser una lengua internacional. Es muy facil apprendar, yo apprendido en 2 semana actualmente. Mia lengua materna es Inglés, mis padres no querían por me apprendar Español, porque pensaron que en America, nosotros deberíamos hablar Inglés![]()
Ahh que lastima! Cuantas personas hablan Esperanto? Suena super rara jajajaja, como algo latino definitivamenteclaro que casi todo el mundo esta hablando español de alguna o otra forma ;D en la casa yo hablo español, porque o si no me castigan imsad. Cuéntame, naciste en los estados unidos?
p.s hablemos en tu otra pagina, para que no se molesten los chicos/chicas de aquí![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.